Brok, dnia 21.12.2022 r.
RPP.6733.2.2022
Z A W I A D O M I E N I E
o wszczęciu postępowania administaracyjnego
Na podstawie art. 9, art. 10 § 1, art. 61 § 1 ustawy z dnia 14 czerwca 1960 r. - Kodeks postępowania administracyjnego (t. j. Dz. U. z 2022 r., poz. 2000) (dalej K.p.a.), art. 53 ust. 1 ustawy dnia 27 marca 2003 r. o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym (t.j. Dz. U. z 2022 r., poz. 503) zawiadamiam,
że na wniosek Gminy Brok, Plac Kościelny 6, 07-306 Brok z dnia 16.12.2022 r. zostało wszczęte postępowanie administracyjne w sprawie wydania decyzji o ustaleniu lokalizacji inwestycji celu publicznego polegającej na budowie oświetlenia boiska sportowego na częściach działek nr ewid.: 488, 489, 490, 491 położonych w obrębie ewidencyjnym 0001 Brok.
Zgodnie z w/w art. 9 i art. 10 K.p.a organ prowadzący postępowanie administracyjne jest obowiązany do należytego i wyczerpującego informowania stron o okolicznościach faktycznych i prawnych, które mogą mieć wpływ na ustalenie ich praw i obowiązków będących przedmiotem postępowania administracyjnego oraz zapewnić stronom czynny udział w każdym stadium postępowania, a przed wydaniem decyzji umożliwić im wypowiedzenie się co do zebranych dowodów i materiałów oraz zgłoszonych żądań.
/-/Marek Młyński
Burmistrz Gminy Brok
Otrzymują:
1. Gmina Brok
2. Strony postępowania w/g wykazu załączonego do akt sprawy,
3. A.a.
Sprawę prowadzi: Dorota Kruk – inspektor ds zagospodarowania przestrzennego, gospodarki nieruchomościami i budownictwa, tel. 29 745 75 87.