Na podstawie art. 14 ust. 1 i 2 oraz art. 59 ustawy z dnia 19 lipca 2019 r. o zapewnieniu dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami (Dz. U. z 2020 r., poz. 1062) został wyznaczony koordynator ds. dostępności.
Do zadań Koordynatora ds. dostępności należy przede wszystkim:
- wsparcie osób ze szczególnymi potrzebami w dostępie do usług świadczonych przez Urząd Gminy Brok,
- przygotowanie i koordynacja wdrożenia planu działania na rzecz poprawy zapewnienia dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami,
- monitorowanie działalności Urzędu Gminy Brok w zakresie zapewnienia dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami.
Dane kontaktowe:
Koordynatorem ds. dostępności w Urzędzie Gminy Brok jest p. Anna Dawidczyk - Sekretarz Gminy Brok.
tel.: (29) 74-57-554
adres email: sekretarz@brok.pl