Załącznik do zarządzenia Nr 60/2024
Burmistrza Gminy Brok
z dnia 25.11.2024 r.
Ogłoszenie
o naborze na wolne stanowisko urzędnicze
Informatyk w Urzędzie Gminy Brok
Burmistrz Gminy Brok ogłasza otwarty i konkurencyjny nabór na wolne stanowisko urzędnicze Informatyk w Urzędzie Gminy Brok.
1. Stanowisko pracy: Informatyk
Urząd Gminy Brok, Pl. Kościelny 6, 07-306 Brok.
2. Określenie wymagań związanych ze stanowiskiem:
Wymagania niezbędne:
1) obywatelstwo polskie,
2) pełna zdolność do czynności prawnych i korzystanie z pełni praw publicznych,
3) wykształcenie min. średnie,
4) kandydat nie może być skazany prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
5) co najmniej 3 letnie doświadczenie zawodowe na takim bądź podobnym stanowisku pracy,
6) stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na niniejszym stanowisku,
7) nieposzlakowana opinia,
8) bardzo dobra znajomość konfiguracji systemów z rodziny Windows Serwer i urządzeń sieciowych takich jak UTM oraz przełączników sieciowych,
9 ) biegła obsługa i serwis sprzętu komputerowego, urządzeń peryferyjnych, sieciowych, umiejętność ich instalacji i konfiguracji.
Wymagania dodatkowe:
1) znajomość obowiązujących aktów prawnych, tj.
a) ustawa z dnia 8 marca 1990 r. o samorządzie gminnym,
b) ustawa z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych,
c) Statut Gminy Brok,
d) Regulamin Organizacyjny Urzędu Gminy Brok,
e) ustawa z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne,
f) ustawa z dnia 4 kwietnia 2024 r. o dostępności cyfrowej stron internetowych i aplikacji mobilnych podmiotów publicznych,
2) umiejętność administrowania sieciami LAN, WAN, VPN
3) umiejętność analizy i interpretacji przepisów prawa;
4) samodzielność, systematyczność, odpowiedzialność, terminowość;
5) umiejętność radzenia sobie ze stresem;
6) umiejętność pracy w zespole;
7) umiejętność organizacji pracy własnej i umiejętność rozwiązywania problemów;
8) wysoka kultura osobista;
9) obowiązkowość, rzetelność, systematyczność i dokładność;
10) prawo jazdy kat. B;
11) preferowane wykształcenie wyższe w zakresie informatyka, bezpieczeństwo informacji, cyberbezpieczeństwo.
- Zakres zadań wykonywanych na zajmowanym stanowisku:
1) Wykonywanie obsługi informatycznej Urzędu Gminy Brok w postaci:
a) opieki nad sprzętem IT i jego konserwacji,
b) opieki nad stronami WWW, ich zabezpieczaniem, aktualizacją i modyfikacją,
c) zarządzania bezpieczeństwem infrastruktury informatycznej,
d) Helpdesk użytkowników,
e) współpracy z firmami trzecimi na zlecenie Gminy Brok z zakresu obsługi informatycznej,
f) doradztwa i konsultacji w zakresie nowych rozwiązań technologicznych z zakresu IT,
g) wsparcia powdrożeniowego dla oprogramowania,
h) pomocy przy przygotowaniu do użytkowania sprzętu nagłaśniającego
oraz audiowizualnego,
i) nadzoru nad siecią monitoringu w budynku wielofunkcyjnym przy ul. Pułtuska 22,
j) nadzoru administracyjnego i monitorowania serwerów,
k) wykonywania zadań Administratora Systemu Informatycznego w zakresie zarządzania i bieżącego nadzoru na systemami informatycznymi.
l) wsparcie informatyczne jednostek organizacyjnych Gminy Brok:
a) Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej, z siedzibą Pl. Kościelny 6, 07-306 Brok,
b) Biblioteki Publicznej w Broku, z siedzibą ul. Pułtuska 22, 07-306 Brok,
c) Zespołu Publicznych Placówek Oświatowych w Broku, z siedzibą ul. Jana Pawła II 50, 07-306 Brok.
Wsparcie informatyczne jednostek, o których mowa w § 1 ust. 2 dot. w szczególności:
1) usuwania awarii sprzętu IT,
2) usuwania awarii oprogramowania.
2) W pozostałym zakresie:
a) realizacja zadań wynikających z postanowień, uchwał Rady i zarządzeń Burmistrza,
b) zapewnienie właściwej i terminowej realizacji zadań w zakresie ich wykonywania,
c) współdziałanie z innymi jednostkami organizacyjnymi,
d) wykonywanie innych zadań zleconych przez Burmistrza i Sekretarza.
4. Wymagane dokumenty i oświadczenia:
1) kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie,
2) CV,
3) list motywacyjny,
4) kopia dokumentów potwierdzających wykształcenie,
5) kopie świadectw pracy, ewentualnie dokumentów potwierdzających aktualne zatrudnienie,
6) oświadczenia kandydata - własnoręcznie podpisane:
a) o posiadaniu obywatelstwa polskiego,
b) o braku przeciwwskazań zdrowotnych do zatrudnienia na stanowisku ds. kadr i organizacyjnych,
c) o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych i korzystaniu z pełni praw publicznych,
d) stwierdzające, że kandydat nie był skazany prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
e) o nieposzlakowanej opinii,
7) zgodę na przetwarzanie danych osobowych, zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik do ogłoszenia.
Kandydat, który zamierza skorzystać z uprawnienia, o którym mowa w art. 13a ust. 2 ustawy o pracownikach samorządowych jest zobowiązany do złożenia wraz z dokumentami kopii dokumentu potwierdzającego niesprawność.
5. Informacja o warunkach pracy i wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w jednostce:
1) wymiar czasu pracy: ½ etatu,
2) miejsce pracy: Urząd Gminy Brok, pl. Kościelny 6, 07-306 Brok,
3) praca administracyjno-biurowa przy komputerze powyżej 6 godzin dziennie,
4) wynagrodzenie zgodnie z rozporządzeniem Rady Ministrów w sprawie wynagradzania pracowników samorządowych oraz Regulaminem wynagradzania pracowników zatrudnionych w Urzędzie Gminy Brok,
5) w miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Urzędzie Gminy Brok w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, był wyższy niż 6%,
6) możliwość pracy w terenie.
6. Miejsce i termin złożenia dokumentów.
1) Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać w sekretariacie Urzędu lub pocztą na adres: Urząd Gminy Brok Pl. Kościelny 6, 07-306 Brok, w nieprzekraczalnym terminie
do 06.12.2024 r. w zamkniętej kopercie opatrzonej imieniem i nazwiskiem oraz adresem do korespondencji i numerem telefonu kandydata, z dopiskiem: „ Nabór na wolne stanowisko urzędnicze Informatyk w Urzędzie Gminy Brok”.
2) Dokumenty, które wpłyną do Urzędu po upływie wyżej wymienionego terminu nie będą rozpatrywane i zostaną odesłane w nienaruszonej kopercie na adres zwrotny.
3) Kandydaci spełniający wymagania formalne zostaną telefonicznie powiadomieni o terminie rozmowy kwalifikacyjnej.
4) O rozstrzygnięciach postępowania konkursowego aplikantów powiadamia się telefonicznie lub drogą pocztową.
5) Dokumenty osób, które nie spełniły wymagań formalnych określonych w ogłoszeniu zostaną odesłane listem poleconym lub mogą być odebrane osobiście.
6) Dokumenty aplikacyjne pozostałych osób, po okresie 3 miesięcy od dnia nawiązania stosunku pracy z osobą wyłonioną w drodze naboru, zostaną odesłane listem poleconym lub mogą być odebrane osobiście.
7) Informacja o wynikach konkursu będzie umieszczona na tablicy ogłoszeń w Urzędzie Gminy oraz w Biuletynie Informacji Publicznej.
Bliższe informacje można uzyskać pod numerem telefonu (29) 74-57-554
Burmistrz Gminy
/mgr Sebastian Oczkowski/