Brok, 09.12.2024 r.
Informacja o wyniku naboru na wolne stanowisko urzędnicze -
młodszy referent ds. promocji, kultury i turystyki w Urzędzie Gminy Brok
Burmistrz Gminy Brok informuje, że konkurs na stanowisko młodszy referent ds. promocji, kultury i turystyki w Urzędzie Gminy Brok ogłoszony w dniu 7 listopada 2024 r. nie został rozstrzygnięty z powodu nie wybrania kandydata do zatrudnienia.
Burmistrz Gminy
/mgr Sebastian Oczkowski/
Ogłoszenie
o naborze na wolne stanowisko urzędnicze
młodszy referent ds. promocji, kultury i turystyki w Urzędzie Gminy Brok
Burmistrz Gminy Brok ogłasza otwarty i konkurencyjny nabór na wolne stanowisko urzędnicze młodszy referent ds. promocji, kultury i turystyki w Urzędzie Gminy Brok.
1. Stanowisko pracy: młodszy referent ds. promocji, kultury i turystyki
Urząd Gminy Brok, Pl. Kościelny 6, 07-306 Brok.
2. Określenie wymagań związanych ze stanowiskiem:
Wymagania niezbędne:
1) obywatelstwo polskie,
2) pełna zdolność do czynności prawnych i korzystanie z pełni praw publicznych,
3) wykształcenie min. średnie,
4) kandydat nie może być skazany prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
5) stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na niniejszym stanowisku,
6) nieposzlakowana opinia,
7) prawo jazdy Kat. B.
Wymagania dodatkowe:
1) znajomość obowiązujących aktów prawnych, tj.
a) ustawa z dnia 8 marca 1990 r. o samorządzie gminnym,
b) ustawa z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych,
c) ustawa z dnia 6 września 2001 r. o dostępie do informacji publicznej,
d) ustawa z dnia 14 czerwca 1960 r. Kodeks postępowania administracyjnego,
e) Statut Gminy Brok,
f) Regulamin Organizacyjny Urzędu Gminy Brok,
2) wykształcenie wyższe na kierunkach : turystyka, ekonomia, administracja,
3) co najmniej roczne doświadczenie zawodowe na takim bądź podobnym stanowisku pracy,
4) wymagana wiedza w zakresie znajomości charakterystyki Gminy Brok i jej historii,
5) umiejętności: organizacja pracy; umiejętność korzystania z przepisów prawa; komunikacja pisemna i werbalna; umiejętność analitycznego i logicznego myślenia, selekcjonowania informacji, pracy w zespole, koordynacji zadań, prezentacji; samodzielność; kreatywność; umiejętność ustalania priorytetów i wykonywania zadań pod presją czasu; gotowość i chęć do dalszej nauki;
6) pożądane umiejętności: Obsługa programu: WORD, EXCEL, PowerPoint; Canva, umiejętność tworzenia atrakcyjnych w formie i treści wpisów na portalach społecznościowych;
7) znajomość pakietu OFFICE (WORD, EXCEL), obsługa oprogramowania PowerPoint, poczty elektronicznej;
8) cechy osobowościowe: rzetelność, odpowiedzialność, sumienność, niezawodność, lojalność, dyskrecja, uczciwość, łatwość nawiązywania kontaktów, komunikatywność;
9) wysoka kultura osobista;
10) język angielski z stopniu komunikatywnym
3. Zakres zadań wykonywanych na zajmowanym stanowisku:
1) promowanie gminy w stowarzyszeniach, zrzeszeniach, targach, przeglądach jednostek samorządu terytorialnego itp.;
2) inicjonowanie i współpraca z podmiotami gospodarczymi w zakresie wydawanych folderów, prospektów, planów gminy, map i tym podobnych wydawnictw;
3) współpraca przy organizacji imprez mających na celu promocję gminy;
4) utrzymywanie bezpośrednich kontaktów z redakcjami lokalnych gazet;
5) współpraca z rozgłośniami radiowymi i telewizyjnymi;
6) opracowywanie materiałów promocyjnych, promujących walory kulturowe, historyczne i turystyczne gminy;
7) przygotowywanie projektów informatorów, folderów, kalendarzy, ulotek promocyjnych, zaproszeń;
8) współpraca w zakresie: tworzenia projektów graficznych, kreowanie pozytywnego wizerunku gminy;
9) wykonywanie zdjęć i filmów podczas różnego rodzaju uroczystości;
10) przygotowywanie materiałów prasowych do publikacji;
11) uczestnictwo w uroczystościach i innych wydarzeniach organizowanych przez Burmistrza lub przez gminne jednostki organizacyjne;
12) bieżąca aktualizacja informacji i obsługa serwisów promocyjnych tj. strona internetowa
i Facebook Gminy Brok – zamieszczanie informacji lokalnych, relacji z organizowanych wydarzeń;
13) przygotowanie i realizacja projektów współfinansowanych ze środków europejskich oraz innych programów krajowych w zakresie promocji, turystyki i kultury;
14) współpraca merytoryczna z jednostkami gminnymi oraz innymi przedstawicielami związanymi z kulturą i turystyka oraz innymi podmiotami działającymi na rzecz rozwoju turystyki na terenie Gminy Brok;
15) udzielanie informacji mieszkańcom i turystom w zakresie kultury i turystyki na terenie Gminy Brok;
16) realizacja zadań wynikających z postanowień, uchwał Rady i zarządzeń Burmistrza;
17) zapewnienie właściwej i terminowej realizacji zadań w zakresie ich wykonywania;
18) współdziałanie z innymi jednostkami organizacyjnymi;
19) wykonywanie innych zadań zleconych przez Burmistrza i Sekretarza;
20) prowadzenie nadzoru nad działalnością stowarzyszeń i organizacji społecznych;
21) prowadzenie spraw z zakresu opieki zdrowotnej oraz realizacji i koordynacji programów zdrowotnych;
22) bieżąca współprace ze służbą zdrowia;
23) wykonywanie zadań z zakresu realizacji ustawy o bezpieczeństwie imprez masowych;
24) wykonywanie zadań z zakresu realizacji ustawy o zbiórkach publicznych;
25) realizacja zadań wynikająca z programu współpracy gminy z organizacjami pozarządowymi.
4. Wymagane dokumenty i oświadczenia:
1) kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie,
2) CV,
3) list motywacyjny,
4) kopia dokumentów potwierdzających wykształcenie,
5) kopie świadectw pracy, ewentualnie dokumentów potwierdzających aktualne zatrudnienie,
6) oświadczenia kandydata - własnoręcznie podpisane:
a) o posiadaniu obywatelstwa polskiego,
b) o braku przeciwwskazań zdrowotnych do zatrudnienia na stanowisku młodszy referent ds. promocji, kultury i turystyki w Urzędzie Gminy Brok.
c) o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych i korzystaniu z pełni praw publicznych,
d) stwierdzające, że kandydat nie był skazany prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
e) o nieposzlakowanej opinii,
7) zgodę na przetwarzanie danych osobowych, zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik do ogłoszenia.
Kandydat, który zamierza skorzystać z uprawnienia, o którym mowa w art. 13a ust. 2 ustawy o pracownikach samorządowych jest zobowiązany do złożenia wraz z dokumentami kopii dokumentu potwierdzającego niesprawność.
5. Informacja o warunkach pracy i wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w jednostce:
1) wymiar czasu pracy: pełen etat,
2) miejsce pracy: Urząd Gminy Brok, pl. Kościelny 6, 07-306 Broku,
3) praca administracyjno-biurowa przy komputerze powyżej 6 godzin dziennie,
4) wynagrodzenie zgodnie z rozporządzeniem Rady Ministrów w sprawie wynagradzania pracowników samorządowych oraz Regulaminem wynagradzania pracowników zatrudnionych w Urzędzie Gminy Brok,
5) w miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Urzędzie Gminy Brok w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, był wyższy niż 6%,
6) możliwość pracy w terenie.
6. Miejsce i termin złożenia dokumentów.
1) Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać w sekretariacie Urzędu lub pocztą na adres: Urząd Gminy Brok Pl. Kościelny 6, 07-306 Brok, w nieprzekraczalnym terminie
do dnia 22.11.2024 r. w zamkniętej kopercie opatrzonej imieniem i nazwiskiem
oraz adresem do korespondencji i numerem telefonu kandydata, z dopiskiem:
„ Nabór na wolne stanowisko urzędnicze młodszy referent ds. promocji, kultury i turystyki w Urzędzie Gminy Brok”.
2) Dokumenty, które wpłyną do Urzędu po upływie wyżej wymienionego terminu nie będą rozpatrywane i zostaną odesłane w nienaruszonej kopercie na adres zwrotny.
3) Kandydaci spełniający wymagania formalne zostaną telefonicznie powiadomieni o terminie rozmowy kwalifikacyjnej.
4) O rozstrzygnięciach postępowania konkursowego aplikantów powiadamia się telefonicznie lub drogą pocztową.
5) Dokumenty osób, które nie spełniły wymagań formalnych określonych w ogłoszeniu zostaną odesłane listem poleconym lub mogą być odebrane osobiście.
6) Dokumenty aplikacyjne pozostałych osób, po okresie 3 miesięcy od dnia nawiązania stosunku pracy z osobą wyłonioną w drodze naboru, zostaną odesłane listem poleconym lub mogą być odebrane osobiście.
7) Informacja o wynikach konkursu będzie umieszczona na tablicy ogłoszeń w Urzędzie Gminy oraz w Biuletynie Informacji Publicznej.
Bliższe informacje można uzyskać pod numerem telefonu (29) 74-57-554
/-/Burmistrz Gminy
mgr Sebastian Oczkowski