ZAPYTANIE OFERTOWE na pełnienie usługi inspektora nadzoru inwestorskiego nad realizacją zadania pn.
- Drukuj
- Powrót
- Kontakt na stronie Kontakt
Oznaczenie sprawy / Numer postępowania | RPP. 7013.1.2023 |
---|---|
Rodzaj zamówienia | Postępowania wszczęte |
Rodzaj postępowania | Usługi |
Termin składania ofert upłynął: 2023-04-19 o godz. 10:00
|
|
Data otwarcia ofert | 2023-04-19 10:00 |
Data publikacji postępowania | 2023-04-11 13:17 |
Dodatkowe Informacje | Brok, dnia 11.04.2023 r.
ZAMAWIAJĄCY Gmina Brok
RPP. 7013.1.2023
ZAPYTANIE OFERTOWE na pełnienie usługi inspektora nadzoru inwestorskiego nad realizacją zadania pn.: Budowa i przebudowa ujęcia wody w miejscowości Bojany oraz budowa kanalizacji sanitarnej ul. Żurawieniec w Broku
Rodzaj zamówienia: usługa Oznaczenie według Wspólnego Słownika Zamówień CPV: 71.52.00.00– 9 Usługi nadzoru budowlanego.
Przedmiotem zamówienia jest pełnienie funkcji Inspektora Nadzoru Inwestorskiego nad opracowaniem dokumentacji projektowej oraz realizacją robót budowlanych zadania pn. Budowa i przebudowa ujęcia wody w miejscowości Bojany oraz budowa kanalizacji sanitarnej ul. Żurawieniec w Broku (dalej „Inwestycja”).
Budowa i przebudowa ujęcia wody w miejscowości Bojany realizowana jest w formule zaprojektuj i wybuduj. Szczegółowy zakres inwestycji został ujęty w Programie Funkcjonalno-Użytkowym stanowiącym załącznik Nr 1 do zapytania. Budowa kanalizacji sanitarnej realizowana będzie na podstawie dokumentacji projektowej zatwierdzonej pozwoleniem na budowę Nr 253/17 z dnia 29.06.2017 r. w zakresie zgodnym Realizacja Przedmiotu Umowy jest współfinansowana ze środków Unii Europejskiej Europejskiego Funduszu Rolnego na rzecz Rozwoju Obszarów Wiejskich w ramach operacji typu „Gospodarka wodno-ściekowa” poddziałania „Wsparcie inwestycji związanych
Zakres pełnienia nadzoru inwestorskiego obejmuje:
1) nadzór na przebiegiem opracowania dokumentacji projektowej Inwestycji w oparciu 2) sprawdzenie kompletności opracowanej dokumentacji projektowej, 3) sprawdzanie jakości wykonywanych Robót i wykorzystywanych materiałów, 4) sprawdzanie i odbiór Robót w tym także udział w czynnościach Zamawiającego związanych z odbiorem końcowym, 5) potwierdzanie faktycznie wykonanych Robót oraz usunięcia wad, 6) kontrolowanie rozliczeń robót i ostateczne rozliczenie kosztów Robót, 7) realizację wszystkich innych czynności z ramienia Zamawiającego jako inwestora, związanych z nadzorowaniem i kontrolą Robót zgodnie z przepisami ustawy Prawo budowlane i innymi przepisami w zakresie nadzoru oraz wykonawstwa robót budowlanych, 8) wydawanie kierownikowi Robót poleceń, potwierdzonych odpowiednim wpisem dotyczących: usunięcia nieprawidłowości lub zagrożeń, wykonania prób lub badań, także wymagających odkrycia Robót lub elementów zakrytych, oraz przedstawienie ekspertyz dotyczących prowadzonych Robót budowlanych i dowodów dopuszczenia do stosowania w budownictwie wyrobów budowlanych oraz urządzeń technicznych, 9) upoważnienie do żądania w imieniu Zamawiającego od kierownika Robót dokonania poprawek bądź ponownego wykonania wadliwie wykonanych Robót, a także wstrzymania dalszych robót budowlanych w przypadku, gdyby ich kontynuacja mogła wywołać zagrożenie bądź spowodować realizację robót niezgodnie z projektem, 10) kontrolę standardów i jakości Robót realizowanych w oparciu o projekt, 11) kontrolę realizacji wytycznych Zamawiającego, 12) kontrolę realizacji umów zawartych przez Zamawiającego z wykonawcą Robót, objętych nadzorem, 13) koordynację wszystkich Robót przewidywanych do realizacji w ramach Inwestycji, 14) udział w naradach koordynacyjnych z Wykonawcą Robót i Zamawiającym, 15) przybycie na teren Robót lub w inne miejsce uzgodnione z Zamawiającym na każde uzasadnione wezwanie Zamawiającego i Wykonawcy Robót objętych nadzorem, 16) zobowiązanie Wykonawcy Robót do udzielenia na żądanie Zamawiającego informacji 17) odbiory częściowe i końcowe Robót, a także odbiory Robót związane z usuwaniem wad lub usterek w ramach rękojmi lub gwarancji, 18) sprawdzanie i zatwierdzanie kosztorysów powykonawczych, 19) sprawdzanie i potwierdzanie do wypłat częściowych zestawień wartości wykonanych Robót zgodnie ze stanem faktycznym, a także wypłat końcowych zgodnie ze stanem faktycznym 20) opiniowanie, a następnie przedkładanie do akceptacji Zamawiającego wszelkich zmian a) pominięcia danej Roboty, b) wykonania Robót dodatkowych, c) wykonania Robót zamiennych, d) wykonania Robót uzupełniających, e) konieczności zmiany kolejności Robót, f) konieczności zmiany terminu wykonania Robót, g) konieczności przeprowadzenia niezbędnych ekspertyz i badań technicznych, h) konieczności przeprowadzenia niezbędnych ekspertyz i badań technicznych, o ile ich wprowadzenie będzie konieczne dla zgodnej z umową realizacji Robót, 21) przedstawienie opinii w ważnych sprawach finansowych i prawnych, 22) udział w przeglądach technicznych w okresie obowiązywania rękojmi za wady i gwarancji wykonanych Robót.
II. TERMIN WYKONANIA ZAMÓWIENIA Terminy wykonania zamówienia:
III. WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: 1) spełniają warunki udziału w postępowaniu, 2) nie podlegają wykluczeniu z postępowania. Zamawiający określa następujące warunki udziału w postępowaniu: 1) Wykonawca wykaże, że na czas realizacji Inwestycji, będzie posiadał lub będzie dysponował osobami które posiadają kwalifikacje zawodowe niezbędne do wykonania zamówienia - w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych - w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych bez ograniczeń, - w zakresie konstrukcyjno-budowlanym bez ograniczeń. Wskazane powyżej uprawnienia budowlane muszą być zgodne z ustawą z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (tekst jednolity Dz. U. z 2020 r., poz. 1383) oraz rozporządzeniem Ministra Inwestycji i Rozwoju z dnia 29 kwietnia 2019 r. w sprawie przygotowania zawodowego Na potwierdzenie ww. warunku Wykonawca załączy do oferty wykaz osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych (kopie uprawnień) niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, doświadczenia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami. 2) doświadczenie: Wykonawca winien wykazać, że: w okresie ostatnich 3 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie, wykonał co najmniej jedną usługę polegającą na pełnieniu funkcji inspektora nadzoru w branży sanitarnej - przy budowie, rozbudowie lub przebudowie jednej hydroforni lub stacji uzdatniania wody, oraz - budowie sieci kanalizacyjnej.
Na potwierdzenie ww. warunku Wykonawca załączy do oferty wykaz wykonanych usług Zamawiający wykluczy z postępowania o udzielenie zamówienia Wykonawców, którzy: 1) posiadają powiązania osobowe lub kapitałowe z Zamawiającym. Przez powiązania kapitałowe lub osobowe rozumie się wzajemne powiązania między Zamawiającym a) uczestniczeniu w spółce jako wspólnik spółki cywilnej lub spółki osobowej; b) posiadaniu co najmniej 10% udziałów lub akcji; c) pełnieniu funkcji członka organu nadzorczego lub zarządzającego, prokurenta, pełnomocnika; d) pozostawaniu w związku małżeńskim, w stosunku pokrewieństwa 2) wobec których zachodzą przesłanki określone w art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 3) nie wykazali spełnienia warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w niniejszym Zapytaniu. Na potwierdzenie, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania, należy załączyć do oferty oświadczenie, którego wzór stanowi załącznik nr 4 do zapytania. Warunki powyższe zostaną ocenione na zasadzie „spełnia/nie spełnia” na podstawie załączonych do oferty dokumentów.
IV. Kryteria oceny ofert oraz informacja o wagach punktowych lub procentowych: Kryterium – cena- 100 %
V. Opis sposobu przyznawania punktacji za spełnienie danego kryterium oceny ofert: W odniesieniu do kryterium cena, ocena ofert zostanie dokonana przez zastosowanie następującego wzoru: najniższa zaoferowana cena ilość punktów badanej oferty=------------------------------------------------------- X 100 pkt cena oferty badanej
Jako oferta najkorzystniejsza wybrana zostanie oferta z najniższą ceną, czyli ta która uzyska wg. powyższego kryterium 100 pkt, wyliczonych wg. podanego wzoru.
VI. Miejsce oraz termin składania ofert. Termin składania ofert upływa dnia 19.04.2023 r. do godz. 10:00. Oferty należy złożyć Oryginał oferty, która została przesłana elektronicznie. wybranej jako najkorzystniejsza, Wykonawca winien dostarczyć do Zamawiającego przed terminem podpisania umowy
VII. Oferta podlega odrzuceniu, w przypadku gdy: 1) jej treść nie odpowiada treści zapytania ofertowego, 2) została złożona przez Wykonawcę: a) niespełniającego warunków udziału w postępowaniu, b) podlegającemu wykluczeniu z postępowania, 3) została złożona po terminie składania ofert.
VIII. Informacja o możliwości składania ofert częściowych: Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych.
IX. Określenie warunków zmian w umowie: Zamawiający przewiduje możliwość zmian w umowie na zasadach i w zakresie wskazanym
X. Zamawiający zastrzega możliwość zakończenia postępowania bez wyboru żadnej oferty.
XI. Informacje dotyczące wyboru najkorzystniejszej oferty. O wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający zawiadomi wszystkich potencjalnych wykonawców, do których zostało skierowane zapytanie ofertowe oraz zamieści informację
ZAŁĄCZNIKI:
1) PFU – hydrofornia Bojany 2) Przedmiar robót – budowa kanalizacji ul. Żurawieniec 3) wzór oferty, 4) wzór oświadczenie dot. wykluczenia, 5) wzór wykazu osób skierowanych do wykonania zamówienia, 6) wzór wykazu usług, 7) wzór umowy.
Klauzula informacyjna z art. 13 ust. 1 i 2 RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego, którego wartość bez podatku od towarów i usług jest mniejsza niż kwota 130.000,00zł
Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „Rozporządzenie”, informuję, że: 1. Administratorem Państwa danych jest Gmina Brok reprezentowana przez Burmistrza, 2. W sprawach z zakresu ochrony danych osobowych mogą się Państwo kontaktować się z Inspektorem Ochrony Danych pod adresem e-mail: inspektor@cbi24.pl lub pisemnie na adres siedziby Administratora. 3. Pani/Pana dane osobowe będą przetwarzane w celu związanym z postępowaniem prowadzonym 4. Pani/Pana dane osobowe będą przetwarzane przez okres 10 pełnych lat kalendarzowych, licząc od 1 stycznia roku następnego po roku, w którym nastąpiło zakończenie sprawy (11 lat) na podstawie Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 18 stycznia 2011 r. w sprawie instrukcji kancelaryjnej, jednolitych rzeczowych wykazów akt oraz instrukcji w sprawie organizacji i zakresu działania archiwów zakładowych. 5. Podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych jest art. 6 ust. 1 lit. c) ww. Rozporządzenia w związku 6. Pani/Pana dane osobowe będą ujawniane osobom działającym z upoważnienia administratora, mającym dostęp do danych osobowych i przetwarzającym je wyłącznie na polecenie administratora, chyba że wymaga tego prawo UE lub prawo państwa członkowskiego. Pani/Pana dane mogą zostać przekazane podmiotom zewnętrznym na podstawie umowy powierzenia przetwarzania danych osobowych - dostawcy usług poczty mailowej, strony BIP, dostawcy usług informatycznych w zakresie programów księgowo-ewidencyjnych. 7. Obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy z dnia 27 sierpnia 2009 r. o finansach publicznych związanym z udziałem w postępowaniu; konsekwencją niepodania danych jest brak możliwości udziału 8. Osoba, której dane dotyczą ma prawo do: - dostępu do treści swoich danych oraz możliwości ich poprawiania, sprostowania, ograniczenia przetwarzania, - w przypadku gdy przetwarzanie danych odbywa się z naruszeniem przepisów Rozporządzenia służy prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego tj. Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa, 9. Osobie, której dane dotyczą nie przysługuje: - w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e Rozporządzenia prawo do usunięcia danych osobowych; - prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 Rozporządzenia; - na podstawie art. 21 Rozporządzenia prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, 10. W przypadku gdy wykonanie obowiązków, o których mowa w art. 15 ust. 1-3 Rozporządzenia, wymagałoby niewspółmiernie dużego wysiłku, Administrator może żądać od osoby, której dane dotyczą, wskazania dodatkowych informacji mających na celu sprecyzowanie żądania, w szczególności podania nazwy lub daty postępowania o udzielenie zamówienia publicznego. 11. Skorzystanie przez osobę, której dane dotyczą, z uprawnienia do sprostowania lub uzupełnienia danych osobowych, o którym mowa w art. 16 Rozporządzenia, nie może skutkować zmianą wyniku postępowania ani zmianą postanowień umowy. 12. Wystąpienie z żądaniem, o którym mowa w art. 18 ust. 1 Rozporządzenia, nie ogranicza przetwarzania danych osobowych do czasu zakończenia postępowania. 14. Od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku gdy wniesienie żądania, o którym mowa w art. 18 ust. 1 Rozporządzenia, spowoduje ograniczenie przetwarzania danych osobowych zawartych 15. W przypadku gdy wykonanie obowiązków, o których mowa w art. 15 ust. 1-3 Rozporządzenia, wymagałoby niewspółmiernie dużego wysiłku, Administrator może żądać od osoby, której dane dotyczą, wskazania dodatkowych informacji mających w szczególności na celu sprecyzowanie nazwy lub daty zakończonego postępowania o udzielenie zamówienia. 16. Skorzystanie przez osobę, której dane dotyczą, z uprawnienia do sprostowania lub uzupełnienia, o którym mowa w art. 16 Rozporządzenia, nie może naruszać integralności protokołu oraz jego załączników. 17. Ponadto informujemy, iż w związku z przetwarzaniem Pani/Pana danych osobowych nie podlega Pan/Pani decyzjom, które się opierają wyłącznie na zautomatyzowanym przetwarzaniu, w tym profilowaniu, o czym stanowi art. 22 Rozporządzenia.
|
Załączniki (11)
OprogramowaniePobierz wszystkie załącznikiData wytworzenia: 2023-04-11
Data publikacji: 2023-04-11
Data wytworzenia: 2023-04-11
Data publikacji: 2023-04-11
Data wytworzenia: 2023-04-11
Data publikacji: 2023-04-11
Data wytworzenia: 2023-04-11
Data publikacji: 2023-04-11
Data wytworzenia: 2023-04-11
Data publikacji: 2023-04-11
Data wytworzenia: 2023-04-11
Data publikacji: 2023-04-11
Data wytworzenia: 2023-04-11
Data publikacji: 2023-04-11
Data wytworzenia: 2023-04-11
Data publikacji: 2023-04-11
Data wytworzenia: 2023-04-11
Data publikacji: 2023-04-11
Data wytworzenia: 2023-04-11
Data publikacji: 2023-04-11
Data wytworzenia: 2023-04-11
Data publikacji: 2023-04-11
- Drukuj
- Powrót
- Kontakt na stronie Kontakt