Dodatkowe Informacje |
ZAPYTANIE OFERTOWE na pełnienie usługi inspektora nadzoru inwestorskiego nad realizacją zadania pn.: Modernizacja cz. ul. Strażackiej, cz. ul. Wójcickiego, ul. Wyzwolenia i ul. Cichej w Broku w formule zaprojektuj i wybuduj
I. OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA: Rodzaj zamówienia: usługa Oznaczenie według Wspólnego Słownika Zamówień CPV: 71.52.00.00– 9 Usługi nadzoru budowlanego. Przedmiotem zamówienia jest pełnienie funkcji Inspektora Nadzoru Inwestorskiego nad opracowaniem dokumentacji projektowej oraz realizacją robót budowlanych zadania pn. Modernizacja cz. ul. Strażackiej, cz. ul. Wójcickiego, ul. Wyzwolenia i ul. Cichej w Broku w formule zaprojektuj i wybuduj (dalej „Inwestycja” lub „Robota”). Szczegółowy zakres inwestycji został ujęty w Programie Funkcjonalno-Użytkowym stanowiącym załącznik Nr 1 do zapytania. Realizacja Inwestycji jest dofinansowana z Rządowego Funduszu Polski Ład Programu Inwestycji Strategicznych. Zakres pełnienia nadzoru inwestorskiego obejmuje: 1. Inspektor Nadzoru zobowiązuje się zrealizować usługę zgodnie z wymaganiami Zamawiającego, obowiązującymi przepisami prawa, zasadami wiedzy technicznej i należytą starannością. 2. Obowiązki związane z pełnieniem funkcji inspektora nadzoru obejmują w szczególności: 1) nadzór na przebiegiem opracowania dokumentacji projektowej Inwestycji w oparciu o program funkcjonalno-użytkowy, 2) sprawdzenie kompletności opracowanej dokumentacji projektowej, 3) sprawdzanie jakości wykonywanych Robót i wykorzystywanych materiałów, w szczególności pod kątem wykluczenia możliwości zastosowania wyrobów budowlanych wadliwych i niedopuszczonych do stosowania w budownictwie, 4) sprawdzanie i odbiór Robót w tym także udział w czynnościach Zamawiającego związanych z odbiorem końcowym, 5) potwierdzanie faktycznie wykonanych Robót oraz usunięcia wad, 6) kontrolowanie rozliczeń robót i ostateczne rozliczenie kosztów Robót, 7) realizację wszystkich innych czynności z ramienia Zamawiającego jako inwestora, związanych z nadzorowaniem i kontrolą Robót zgodnie z przepisami ustawy Prawo budowlane i innymi przepisami w zakresie nadzoru oraz wykonawstwa robót budowlanych,
8) wydawanie kierownikowi Robót poleceń, potwierdzonych odpowiednim wpisem dotyczących: usunięcia nieprawidłowości lub zagrożeń, wykonania prób lub badań, także wymagających odkrycia Robót lub elementów zakrytych, oraz przedstawienie ekspertyz dotyczących prowadzonych Robót budowlanych i dowodów dopuszczenia do stosowania w budownictwie wyrobów budowlanych oraz urządzeń technicznych, 9) upoważnienie do żądania w imieniu Zamawiającego od kierownika Robót dokonania poprawek bądź ponownego wykonania wadliwie wykonanych Robót, a także wstrzymania dalszych robót budowlanych w przypadku, gdyby ich kontynuacja mogła wywołać zagrożenie bądź spowodować realizację robót niezgodnie z projektem, 10) kontrolę standardów i jakości Robót realizowanych w oparciu o projekt, 11) kontrolę realizacji wytycznych Zamawiającego, 12) kontrolę realizacji umów zawartych przez Zamawiającego z wykonawcą Robót, objętych nadzorem, 13) koordynację wszystkich Robót przewidywanych do realizacji w ramach Inwestycji, 14) udział w naradach koordynacyjnych z Wykonawcą Robót i Zamawiającym, 15) przybycie na teren Robót lub w inne miejsce uzgodnione z Zamawiającym na każde uzasadnione wezwanie Zamawiającego i Wykonawcy Robót objętych nadzorem, w terminie wskazanym przez Zamawiającego, a w razie zagrożenia życia, zdrowia lub mienia niezwłocznie, 16) zobowiązanie Wykonawcy Robót do udzielenia na żądanie Zamawiającego informacji o stanie realizacji Robót w terminie wskazanym przez Zamawiającego, 17) odbiory częściowe i końcowe Robót, a także odbiory Robót związane z usuwaniem wad lub usterek w ramach rękojmi lub gwarancji, 18) sprawdzanie i zatwierdzanie kosztorysów powykonawczych, 19) sprawdzanie i potwierdzanie do wypłat częściowych zestawień wartości wykonanych Robót zgodnie ze stanem faktycznym, a także wypłat końcowych zgodnie ze stanem faktycznym i warunkami umowy zawartej pomiędzy Zamawiającym a Wykonawcą Robót, 20) opiniowanie, a następnie przedkładanie do akceptacji Zamawiającego wszelkich zmian w realizacji Robót, w szczególności dotyczących: a) pominięcia danej Roboty, b) wykonania Robót dodatkowych, c) wykonania Robót zamiennych, d) wykonania Robót uzupełniających, e) konieczności zmiany kolejności Robót, f) konieczności zmiany terminu wykonania Robót, g) konieczności przeprowadzenia niezbędnych ekspertyz i badań technicznych, h) konieczności przeprowadzenia niezbędnych ekspertyz i badań technicznych, o ile ich wprowadzenie będzie konieczne dla zgodnej z umową realizacji Robót, 21) przedstawienie opinii w ważnych sprawach finansowych i prawnych, 22) udział w przeglądach technicznych w okresie obowiązywania rękojmi za wady i gwarancji wykonanych Robót. II. TERMIN WYKONANIA ZAMÓWIENIA Terminy wykonania zamówienia: 1. Przewidywany czas wykonywania usług objętych niniejszą Umową wynosi 16 miesięcy liczony od dnia zawarcia umowy. 2. Jeżeli zatwierdzenie przez Zamawiającego protokołu odbioru końcowego wykonania Przedmiotu Umowy nastąpi wcześniej, tj. przed upływem 16 miesięcy od dnia zawarcia Umowy,
datą zakończenia wykonania zamówienia będzie data podpisania protokołu odbioru końcowego przez obydwie Strony. 3. Planowany termin realizacji Inwestycji - 30.06.2024 r. 4. Przedłużenie terminu realizacji nadzorowanego zadania będzie stanowić podstawę do zmiany okresu realizacji zamówienia w drodze aneksu do umowy. III. WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: 1) spełniają warunki udziału w postępowaniu, 2) nie podlegają wykluczeniu z postępowania. Zamawiający określa następujące warunki udziału w postępowaniu: 1) Wykonawca wykaże, że na czas realizacji Inwestycji, będzie posiadał lub będzie dysponował osobami które posiadają kwalifikacje zawodowe niezbędne do wykonania zamówienia w zakresie posiadania uprawnień do pełnienia funkcji inspektora nadzoru w specjalizacji drogowej. Wskazane powyżej uprawnienia budowlane muszą być zgodne z ustawą z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (tekst jednolity Dz. U. z 2021 r., poz. 2351) oraz rozporządzeniem Ministra Inwestycji i Rozwoju z dnia 29 kwietnia 2019 r. w sprawie przygotowania zawodowego do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie (Dz. U. z 2019 r., poz. 831 z późn. zm.) lub odpowiadającym im ważnym uprawnieniom budowlanym, wydanym na podstawie uprzednio obowiązujących przepisów prawa lub odpowiednich przepisów obowiązujących na terenie kraju, z którego pochodzi dana osoba, które w zakresie objętym zamówieniem pozwalać będą na pełnienie samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie w w/w specjalności. Na potwierdzenie ww. warunku Wykonawca załączy do oferty wykaz osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych (kopie uprawnień) niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, doświadczenia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami. Na potwierdzenie ww. warunku Wykonawca załączy do oferty wykaz wykonanych usług wraz z kopią referencji lub inne dokumenty z których wynikać będzie prawidłowa realizacja usługi. Zamawiający wykluczy z postępowania o udzielenie zamówienia Wykonawców, którzy: 1) posiadają powiązania osobowe lub kapitałowe z Zamawiającym. Przez powiązania kapitałowe lub osobowe rozumie się wzajemne powiązania między Zamawiającym lub osobami upoważnionymi do zaciągania zobowiązań w imieniu Zamawiającego lub osobami wykonującymi w imieniu Zamawiającego czynności związane z przeprowadzeniem procedury wyboru Wykonawcy a Wykonawcą, polegające w szczególności na: a) uczestniczeniu w spółce jako wspólnik spółki cywilnej lub spółki osobowej; b) posiadaniu co najmniej 10% udziałów lub akcji; c) pełnieniu funkcji członka organu nadzorczego lub zarządzającego, prokurenta, pełnomocnika; d) pozostawaniu w związku małżeńskim, w stosunku pokrewieństwa lub powinowactwa w linii prostej, pokrewieństwa drugiego stopnia lub powinowactwa drugiego stopnia w linii bocznej lub w stosunku przysposobienia, opieki lub kurateli.
2) wobec których zachodzą przesłanki określone w art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (Dz. U. z 2022 r., poz. 805); 3) nie wykazali spełnienia warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w niniejszym Zapytaniu. Na potwierdzenie, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania, należy załączyć do oferty oświadczenie, którego wzór stanowi załącznik nr 3 do zapytania. Warunki powyższe zostaną ocenione na zasadzie „spełnia/nie spełnia” na podstawie załączonych do oferty dokumentów. IV. Kryteria oceny ofert oraz informacja o wagach punktowych lub procentowych: Kryterium – cena- 100 % V. Opis sposobu przyznawania punktacji za spełnienie danego kryterium oceny ofert: W odniesieniu do kryterium cena, ocena ofert zostanie dokonana przez zastosowanie następującego wzoru: najniższa zaoferowana cena ilość punktów badanej oferty=------------------------------------------------------- X 100 pkt cena oferty badanej Jako oferta najkorzystniejsza wybrana zostanie oferta z najniższą ceną, czyli ta która uzyska wg. powyższego kryterium 100 pkt, wyliczonych wg. podanego wzoru. VI. Miejsce oraz termin składania ofert. Termin składania ofert upływa dnia 20.03.2023 r. do godz. 10:00. Oferty należy złożyć w sekretariacie Urzędu Gminy w Broku Plac Kościelny 6, 07-306 Brok lub mailem na adres: przetargi@brok.pl. Oryginał oferty, która została przesłana elektronicznie. wybranej jako najkorzystniejsza, Wykonawca winien dostarczyć do Zamawiającego przed terminem podpisania umowy wraz z kopią potwierdzonych za zgodność z oryginałem dokumentów potwierdzających posiadane uprawnienia i doświadczenie, o których mowa w pkt III. VII. Oferta podlega odrzuceniu, w przypadku gdy: 1) jej treść nie odpowiada treści zapytania ofertowego, 2) została złożona przez Wykonawcę: a) niespełniającego warunków udziału w postępowaniu, b) podlegającemu wykluczeniu z postępowania, 3) została złożona po terminie składania ofert. VIII. Informacja o możliwości składania ofert częściowych: Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych. IX. Określenie warunków zmian w umowie: Zamawiający przewiduje możliwość zmian w umowie na zasadach i w zakresie wskazanym we wzorze umowy stanowiącym załącznik nr 6 do niniejszego zapytania ofertowego. Zmiana umowy wymaga zachowania formy pisemnej w drodze aneksu. 5 X. Zamawiający zastrzega możliwość zakończenia postępowania bez wyboru żadnej oferty. XI. Informacje dotyczące wyboru najkorzystniejszej oferty. O wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający zawiadomi wszystkich potencjalnych wykonawców, do których zostało skierowane zapytanie ofertowe oraz zamieści informację na stronie internetowej.
z up. Burmistrza Gminy
Marta Kolosek Kierownik Referatu
Klauzula informacyjna z art. 13 ust. 1 i 2 RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego, którego wartość bez podatku od towarów i usług jest mniejsza niż kwota 130.000,00zł Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „Rozporządzenie”, informuję, że: 1. Administratorem Państwa danych jest Gmina Brok reprezentowana przez Burmistrza, (adres: Plac Kościelny 6, 07-306 Brok, kontakt: tel.: 29 745 75 54, e-mail: sekretariat@brok.pl). 2. W sprawach z zakresu ochrony danych osobowych mogą się Państwo kontaktować się z Inspektorem Ochrony Danych pod adresem e-mail: inspektor@cbi24.pl lub pisemnie na adres siedziby Administratora. 3. Pani/Pana dane osobowe będą przetwarzane w celu związanym z postępowaniem prowadzonym z wyłączeniem przepisów ustawy z dnia 11 września 2019 r. - Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2022 r., poz. 1710 ze zm.). 4. Pani/Pana dane osobowe będą przetwarzane przez okres 10 pełnych lat kalendarzowych, licząc od 1 stycznia roku następnego po roku, w którym nastąpiło zakończenie sprawy (11 lat) na podstawie Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 18 stycznia 2011 r. w sprawie instrukcji kancelaryjnej, jednolitych rzeczowych wykazów akt oraz instrukcji w sprawie organizacji i zakresu działania archiwów zakładowych. 5. Podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych jest art. 6 ust. 1 lit. c) ww. Rozporządzenia w związku z przepisami ustawy z dnia 27 sierpnia 2009 r. o finansach publicznych (t.j. Dz. U. z 2020 r. poz. 713 z późn. zm.). 6. Pani/Pana dane osobowe będą ujawniane osobom działającym z upoważnienia administratora, mającym dostęp do danych osobowych i przetwarzającym je wyłącznie na polecenie administratora, chyba że wymaga tego prawo UE lub prawo państwa członkowskiego. Pani/Pana dane mogą zostać przekazane podmiotom zewnętrznym na podstawie umowy powierzenia przetwarzania danych osobowych - dostawcy usług poczty mailowej, strony BIP, dostawcy usług informatycznych w zakresie programów księgowo-ewidencyjnych. 7. Obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy z dnia 27 sierpnia 2009 r. o finansach publicznych związanym z udziałem w postępowaniu; konsekwencją niepodania danych jest brak możliwości udziału w postępowaniu. 8. Osoba, której dane dotyczą ma prawo do: - dostępu do treści swoich danych oraz możliwości ich poprawiania, sprostowania, ograniczenia przetwarzania, - w przypadku gdy przetwarzanie danych odbywa się z naruszeniem przepisów Rozporządzenia służy prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego tj. Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa, 9. Osobie, której dane dotyczą nie przysługuje: 7 - w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e Rozporządzenia prawo do usunięcia danych osobowych; - prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 Rozporządzenia; - na podstawie art. 21 Rozporządzenia prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c Rozporządzenia. 10. W przypadku gdy wykonanie obowiązków, o których mowa w art. 15 ust. 1-3 Rozporządzenia, wymagałoby niewspółmiernie dużego wysiłku, Administrator może żądać od osoby, której dane dotyczą, wskazania dodatkowych informacji mających na celu sprecyzowanie żądania, w szczególności podania nazwy lub daty postępowania o udzielenie zamówienia publicznego. 11. Skorzystanie przez osobę, której dane dotyczą, z uprawnienia do sprostowania lub uzupełnienia danych osobowych, o którym mowa w art. 16 Rozporządzenia, nie może skutkować zmianą wyniku postępowania ani zmianą postanowień umowy. 12. Wystąpienie z żądaniem, o którym mowa w art. 18 ust. 1 Rozporządzenia, nie ogranicza przetwarzania danych osobowych do czasu zakończenia postępowania. 14. Od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku gdy wniesienie żądania, o którym mowa w art. 18 ust. 1 Rozporządzenia, spowoduje ograniczenie przetwarzania danych osobowych zawartych w protokole i załącznikach do protokołu, Administrator nie udostępnia tych danych zawartych w protokole i w załącznikach do protokołu, chyba że zachodzą przesłanki, o których mowa w art. 18 ust. 2 Rozporządzenia. 15. W przypadku gdy wykonanie obowiązków, o których mowa w art. 15 ust. 1-3 Rozporządzenia, wymagałoby niewspółmiernie dużego wysiłku, Administrator może żądać od osoby, której dane dotyczą, wskazania dodatkowych informacji mających w szczególności na celu sprecyzowanie nazwy lub daty zakończonego postępowania o udzielenie zamówienia. 16. Skorzystanie przez osobę, której dane dotyczą, z uprawnienia do sprostowania lub uzupełnienia, o którym mowa w art. 16 Rozporządzenia, nie może naruszać integralności protokołu oraz jego załączników. 17. Ponadto informujemy, iż w związku z przetwarzaniem Pani/Pana danych osobowych nie podlega Pan/Pani decyzjom, które się opierają wyłącznie na zautomatyzowanym przetwarzaniu, w tym profilowaniu, o czym stanowi art. 22 Rozporządzenia. |