Zapytanie ofertowe na świadczenie kompleksowej usługi pełnienia funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego nad realizacją zadania: pn „Rozwój infrastruktury drogowej w Broku – przebudowa ulicy Jana Kołłątaja”
- Drukuj
- Powrót
- Kontakt na stronie Kontakt
Oznaczenie sprawy / Numer postępowania | 7011.2 .18 | |||||||||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
Rodzaj zamówienia | Postępowania zakończone | |||||||||
Rodzaj postępowania | Usługi | |||||||||
Termin składania ofert upłynął: 2018-05-18 o godz. 00:00
|
||||||||||
Data otwarcia ofert | 2018-05-10 00:00 | |||||||||
Osoba upoważniona do kontaktu | redaktor1 | |||||||||
Data publikacji postępowania | 2018-05-22 00:00 | |||||||||
Dodatkowe Informacje |
Brok, dnia 22 .05.2018 r.
Nr 7011.2 .18
ZAWIADOMIENIE
Burmistrz Gminy Brok zawiadamia, iż w wyniku oceny ofert w prowadzonym zapytaniu ofertowym na pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego nad realizacją zadania pn. „Rozwój infrastruktury drogowej w Broku – przebudowa ulicy Jana Kołłątaja” została wybrana oferta złożona przez Projektowanie i Nadzór Budowy Dróg i Mostów Zbigniew Radziszewski ul. Parkowa 2a 18-230 Ciechanowiec. Cena oferty 3075,00 zł brutto.
Brok, dnia 10.05.2018 r.
Nr 7011.2 .18 ZAPYTANIE OFERTOWE
I. Zamawiający: Gmina Brok; Plac Kościelny 6; 07-306 Brok tel.: 297457554 faks: 297457554 NIP 759 162 49 76 REGON 550667936
II. Opis przedmiotu zamówienia Przedmiotem zamówienia jest świadczenie kompleksowej usługi pełnienia funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego nad realizacją zadania: pn „Rozwój infrastruktury drogowej w Broku – przebudowa ulicy Jana Kołłątaja”.
Projekt przeznaczony do finansowania w ramach Programu Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2014-2020
Zakres robót obejmuje wykonanie przebudowy ulicy Jana Kołłątaja w Broku – wykonanie nawierzchni z kostki brukowej gr 8 cm wraz z podbudową. Po przebudowie parametry techniczne drogi będą wynosić: - Klasa drogi – ulice miejskie V p = 40 km/h - Długość proj. odcinków ulic – 142,70m - Obciążenie ruchem KR-1. Szczegółowy zakres robót określony został w dokumentacji technicznej dostępnej na stronie internetowej www.bip.brok.pl zakładka przetargi: postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego na „Rozwój infrastruktury drogowej w Broku – przebudowa ulicy Jana Kołłątaja”
Obowiązkiem inspektora nadzoru jest wykonywanie wszelkich zadań i czynności niezbędnych do zrealizowania przewidywanego zakresu prac określonych w pkt 1, a w szczególności:
III. Warunki udziału w postępowaniu: 3.1 Wykonawca winien wykazać, że wykonał nie wcześniej niż w okresie 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie: a) co najmniej dwie usługi polegające na pełnieniu funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego przy robotach budowlanych branży drogowej o wartości minimum 200 000,00 zł brutto Na potwierdzenie spełnienia ww. warunku do oferty należy dołączyć wykaz wykonania usług oraz oświadczenie, że zostały prawidłowo i należycie wykonane.
3.2 Wykonawca winien wykazać, iż posiada uprawnienia budowlane w specjalności drogowej lub dysponuje lub będzie dysponował osobami zdolnymi do wykonywania przedmiotu zamówienia. Na potwierdzenie spełnienia ww. warunku do oferty należy dołączyć kopię posiadanych uprawnień wraz z kopią aktualnego zaświadczenia przynależności do właściwej Izby Inżynierów Budownictwa. Posiadane uprawnienia powinny spełniać wymogi ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane oraz rozporządzenia Ministra Transportu i Budownictwa z dnia 28 kwietnia 2006 r. w sprawie samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie lub odpowiadających im ważnych uprawnień budowlanych, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów, powinny to być uprawnienia równoważne, zgodnie z obowiązującym na dzień wydania prawem. Warunki udziału w postępowaniu oceniane będą wg formuły „spełnia / nie spełnia” na podstawie przedstawionych w ofercie informacji.
IV. Kryteria oceny ofert oraz informacja o wagach punktowych lub procentowych: Kryterium – cena- waga – 100 %
V. Opis sposobu przyznawania punktacji za spełnienie danego kryterium oceny ofert: W odniesieniu do kryterium cena, ocena ofert zostanie dokonana przez zastosowanie następującego wzoru: najniższa zaoferowana cena ilość punktów badanej oferty=------------------------------------------------------- X 100 pkt cena oferty badanej
Jako oferta najkorzystniejsza wybrana zostanie oferta z najniższą ceną, czyli ta która uzyska wg powyższego kryterium 100 pkt, wyliczonych wg podanego wzoru.
VI. Miejsce oraz termin składania ofert. Termin składania ofert upływa dnia 18.05.2018 r. w sekretariacie Urzędu Gminy w Broku Plac Kościelny 6 07-306 Brok, faksem nr tel. 297457554 lub mailem na adres: przetargi@brok.pl. Oryginał oferty wybranej jako najkorzystniejsza Wykonawca winien dostarczyć do Zamawiającego przed terminem podpisania umowy.
VII Warunki wykluczenia: W celu potwierdzenia, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu z udziału w postępowaniu powinien załączyć do oferty oświadczenie dotyczące braku powiązań kapitałowych i osobowych z Zamawiającym. Przez powiązania kapitałowe lub osobowe rozumie się wzajemne powiązania między Zamawiającymi lub osobami wykonującymi w imieniu Zamawiającego czynności związane z przygotowaniem i przeprowadzeniem procedury wyboru wykonawcy, a wykonawcą polegające w szczególności na: 1) uczestniczeniu w spółce jako wspólnik spółki cywilnej lub spółki osobowej, 2) posiadaniu co najmniej 10% udziałów lub akcji, 3) pełnieniu funkcji członka organu nadzorczego lub zarządzającego, prokurenta, pełnomocnika, 4) pozostawaniu w związku małżeńskim, w stosunku pokrewieństwa lub powinowactwa w linii prostej, 5) pozostawaniu z wykonawcą w takim stosunku prawnym lub faktycznym, że może to budzić uzasadnione wątpliwości co do bezstronności tych osób.
VIII. Termin wykonania zamówienia: od podpisania umowy do 31.08.2018 r. z możliwością przedłużenia w przypadku zmiany terminu wykonania robót budowlanych.
IX. Oferta podlega odrzuceniu, w przypadku gdy: 1) jej treść nie odpowiada treści zapytania ofertowego, 2) została złożona przez Wykonawcę: a) niespełniającego warunków udziału w postępowaniu, b) powiązanego osobowo lub kapitałowo z Zamawiającym, 3) została złożona po terminie składania ofert.
X. Informacja o możliwości składania ofert częściowych: Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych.
XI. Określenie warunków zmian w umowie: Zamawiający przewiduje możliwość: 1) zmiany terminu wykonania przedmiotu umowy w przypadku zmiany terminu wykonania robót budowlanych, 2) zmiany umowy w zakresie opisanym w § 9 rozporządzenia Ministra Rolnictwa i Rozwoju Wsi z dnia 14 lutego 2018 r. w sprawie wyboru wykonawców zadań ujętych w zestawieniu rzeczowo-finansowym operacji oraz warunków dokonywania zmniejszeń kwot pomocy oraz pomocy technicznej /Dz. U. z 2018 r., poz. 396/ .
Zmiana umowy wymaga zachowania formy pisemnej w drodze aneksu.
XII. Zamawiający zastrzega możliwość zakończenia postępowania bez wyboru żadnej oferty. Załączniki: - wzór oferty, - wzór oświadczenia dot. wykluczenia z udziału w postępowaniu, - wzór umowy.
|
- Drukuj
- Powrót
- Kontakt na stronie Kontakt