ZAPYTANIE OFERTOWE NA ŚWIADCZENIE USŁUG OPIEKUŃCZYCH W MIEJSCU ZAMIESZKANIA (OPIEKUN DOMOWY)
- Drukuj
- Powrót
- Kontakt na stronie Kontakt
Oznaczenie sprawy / Numer postępowania | Nr 042.4.2018 |
---|---|
Rodzaj zamówienia | Postępowania zakończone |
Rodzaj postępowania | Usługi |
Termin składania ofert upłynął: 2018-12-06 o godz. 00:00
|
|
Data otwarcia ofert | 2018-12-06 00:00 |
Osoba upoważniona do kontaktu | redaktor1 |
Data publikacji postępowania | 2018-11-28 14:57 |
Dodatkowe Informacje | |
Brok, dnia 27.11.2018 r. Nr 042.4.2018 ZAPYTANIE OFERTOWE NA ŚWIADCZENIE USŁUG OPIEKUŃCZYCH W MIEJSCU ZAMIESZKANIA (OPIEKUN DOMOWY) Niniejsze postępowanie prowadzone jest zgodnie z zasadą konkurencyjności określoną w „Wytycznych z zakresie kwalifikowalności wydatków w ramach Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego, Europejskiego Funduszu Społecznego oraz Funduszu Spójności na lata 2014-2020” z dnia 19 lipca 2017 r., Rozdział 6. Wspólne warunki i procedury w zakresie kwalifikowalności wydatków, Podrozdział 6.5.2 w ramach realizacji projektu „Gmina Brok przyjazna Seniorom” dla Osi priorytetowej IX Wspieranie włączenia społecznego i walka z ubóstwem, Działania 9.2 Usługi społeczne i usługi opieki zdrowotnej, Poddziałania 9.2.1 Zwiększenie dostępności usług społecznych. I. Zamawiajacy: Gmina Brok, Plac Kościelny 6, 07 306 Brok. II. Przedmiot zamówienia : Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług opiekuńczych w miejscu zamieszkania (opiekun domowy) zgodnie z indywidualnym zapotrzebowaniem i stanem zdrowia dla 5 osób z terenu gminy Brok w ramach realizacji projektu „Gmina Brok przyjazna Seniorom”. Odbiorcami usług opiekuńczych w miejscu zamieszkania są osoby niesamodzielne. Zakres usług opiekuńczych świadczonych w miejscu zamieszkania obejmuje w szczególności:
KOD CPV – 85000000 - 9 Usługi w zakresie zdrowia i opieki społecznej KOD CPV – 85311100 - 3 Usługi opieki społecznej dla osób starszych III.Wymagania niezbędne: Usługę opiekuńczą może świadczyć: a) osoba, która posiada kwalifikacje do wykonywania jednego z zawodów: opiekun środowiskowy, asystent osoby niepełnosprawnej, pielęgniarz, opiekun osoby starszej, opiekun medyczny, opiekun kwalifikowany w domu pomocy społecznej; b) osoba, która posiada doświadczenie w realizacji usług opiekuńczych, w tym zawodowe, wolontariackie lub osobiste wynikające z pełnienia roli opiekuna faktycznego i odbyła minimum 80-godzinne szkolenie z zakresu realizowanej usługi, w tym udzielania pierwszej pomocy lub pomocy przedmedycznej. IV. Wymagania dodatkowe:
V. Wymagane dokumenty i oświadczenia:
VI. Termin świadczenia usług:
VII. Zobowiązania Wykonawcy:
VIII. Wykluczenia:
X. Kryterium wyboru oferty:
Podana cena ma być ceną za godzinę zegarową świadczenia usługi. Sposób wyliczenia punktacji w kryterium cena: C = (Cmin/Cof)x90 gdzie: Cmin. - najniższa cena spośród wszystkich ważnych i nieodrzuconych ofert, Cof – cena danej oferty. Punkty zostaną wyliczone zgodnie z powyższym wzorem na podstawie ceny zaoferowanej w formularzu ofertowym. Sposób wyliczenia punktacji w kryterium doświadczenie: D do 5 lat = 5 punktów, D powyżej 5 lat = 10 punktów. Punkty w w/w kryterium zostaną wyliczone na podstawie wykazu wykonanych usług. Ilość punktów za poszczególne kryteria zostanie zsumowana i będzie stanowić końcową ocenę oferty. Punkty będą wyliczone w oparciu o wzór: S = C + D gdzie: S – suma punktów uzyskanych przez daną ofertę, C - ilość punktów za cenę uzyskaną przez dana ofertę, D – ilość punktów za doświadczenie zawodowe. Zamawiający wybierze najkorzystniejszą ofertę, czyli taką, która uzyska najwyższą liczbę punktów w oparciu o ustalone powyżej kryteria. Zgłoszenia ofert po terminie, w inny niż określony w ogłoszeniu sposób lub bez kompletu dokumentów nie będą brane pod uwagę w postępowaniu. Zamawiający powiadomi niezwłocznie o wyborze najkorzystniejszej oferty wybranego wykonawcę, a rozstrzygniecie zostanie zamieszczone na stronie internetowej Urzędu Gminy w Broku – adres strony: www.bip.brok.pl. Z wybranym wykonawcą zostanie zawarta umowa cywilnoprawna. XI. Oferta podlega odrzuceniu, w przypadku gdy: 1) jej treść nie odpowiada treści zapytania ofertowego, 2) została złożona przez Wykonawcę: a) niespełniającego warunków udziału w postępowaniu, b) powiązanego osobowo lub kapitałowo z Zamawiającym, 3) została złożona po terminie składania ofert. XII. Informacja o możliwości składania ofert częściowych: Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych. XIII. Określenie warunków zmian w umowie: Zamawiający przewiduje możliwość przesunięcia terminu wykonania przedmiotu umowy w przypadku zmian organizacyjnych. Zmiana umowy wymaga zachowania formy pisemnej w drodze aneksu. XIV. Pozostałe informacje:
Marta Kolosek, Dorota Stefańczyk tel. 297457587.
Załączniki: Załącznik nr 1 – formularz ofertowy. Załącznik nr 2 – oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych Załącznik nr 3 – oświadczenie o spełnianiu warunków wykluczenia z postępowania Załącznik nr 4 – oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu Załącznik nr 5 – oświadczenie o stanie zdrowia Załącznik nr 6 – wykaz wykonanych usług. KLAUZULA INFORMACYJNA: Dane osobowe są przetwarzane zgodnie z przepisami rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO). Każdy kandydat przystępując do naboru podaje swoje dane dobrowolnie. Bez podania danych osobowych nie będzie możliwy udział w naborze. Administratorem danych osobowych jest Gmina Brok Plac Kościelny 6 07-306 Brok, W sprawach z zakresu ochrony danych osobowych można kontaktować się z Inspektorem Ochrony Danych pod adresem e mail: inspektor@aci24.pl Dane osobowe będą przetwarzane w celu naboru. Podstawa przetwarzania danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. b) ww. rozporządzenia. Osoba, której dane dotyczą ma prawo: - dostępu do treści danych oraz możliwości ich poprawiania, sprostowania, ograniczania przetwarzania oraz do przenoszenia swoich danych, a także w przypadkach przewidzianych prawem – prawo do usunięcia danych i prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania Państwa danych, - wniesienia skargi do organu nadzorczego w przypadku, gdy przetwarzanie danych odbywa się z naruszeniem przepisów powyższego rozporządzenia tj. Prezesa Ochrony Danych Osobowych ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa. Brok, dnia 27.11.2018 r. |
Załączniki (1)
OprogramowaniePobierz wszystkie załącznikiOpublikował: redaktor1
- Drukuj
- Powrót
- Kontakt na stronie Kontakt