Dodatkowe Informacje |
Brok, dnia 26.06.2018 r.
Nr 7011.16.18
Z A W I A D O M I E N I E
O WYBORZE OFERTY
Burmistrz Gminy Brok zawiadamia, iż w prowadzonym zapytaniu ofertowym na wynajem sceny, nagłośnienia i oświetlenia wraz z transportem i obsługą imprezy kulturalno-rozrywkowej 40. Dni Broku i Puszczy Białej wybrana została oferta złożona przez: F.P.H.U. Neon Paweł Zyśk, 07-306 Brok, ul. Parkingowa 1
Oferta zawierała najniższą kwotę za wynajem sceny, nagłośnienia i oświetlenia wraz z transportem i obsługą imprezy kulturalno-rozrywkowej 40. Dni Broku i Puszczy Białej (20.295,00 zł brutto), w kryterium oceny ofert uzyskała najwyższą liczbę punktów.
Burmistrz Gminy Brok
/-/ Marek Młyński
Brok, 18.06.2018 r.
Nr 7021.11.18
ZAPYTANIE OFERTOWE
dotyczące wynajmu sceny, nagłośnienia i oświetlenia wraz z transportem i obsługą imprezy kulturalno-rozrywkowej 40. Dni Broku i Puszczy Białej
Tryb udzielenia zamówienia:
Zapytanie ofertowe realizowane jest bez stosowania ustawy z dnia 29.01.2004 r. Prawo zamówień publicznych zgodnie z art. 4 ust. 8 ustawy Prawo Zamówień Publicznych z dn. 29.01.2004 r. (Dz. U. z 2013 r. poz. 907, 984, 1047 i 1473 oraz z 2014 r. poz. 423)
I. Zamawiający:
Gmina Brok, Plac Kościelny 6, 07-306 Brok
II. Przedmiot oferty:
-
Przedmiotem oferty jest wynajem sceny, nagłośnienia i oświetlenia wraz z transportem na imprezę kulturalno – rozrywkową 40. Dni Broku i Puszczy Białej, która organizowana będzie w dniach 7-8.07.2018r., wraz z zabezpieczeniem technicznym imprezy oraz montażem i demontażem urządzeń, obsługą techniczną, nagłośnieniową i oświetleniową całej imprezy.
-
zadaszenie o wymiarach minimum 11x11x8m, dodatkowo wingi nagłośnieniowe o dł. 1 m po bokach zadaszenia. Scena o wymiarze min. 10x8x1.4m, z wybiegiem o rozm. 6x2x1,2m., podest wysłonięty z trzech stron czarnym materiałem. Wysokość okna sceny od podestu do konstrukcji zadaszenia min. 5,5 m. Poszycie dachu czystą plandeką w kolorze stonowanym,
-
boczne okotarowanie sceny oraz tylny horyzont muszą być szczelne np.: gęsta siatka lub lekki, gęsty materiał, szczególnie podczas niesprzyjającej i problematycznej pogody - woda nie może dostawać się bokami oraz tyłem na scenę. Pomiędzy przednimi słupami na wysokości dachu sceny należy powiesić baner reklamowy dostarczony przez Zamawiającego,
-
scena musi posiadać z dwóch stron schody o szerokości min. 1 m. wyposażone w barierki,
-
-
-
pozostałe wymagania, w szczególności system nagłośnieniowy i oświetleniowy, wg ridera technicznego zespołu Stachursky (Załącznik nr 1), nie dotyczy zadaszenia i sceny oraz ekranu diodowego,
-
szczegółowy program imprezy wraz z zapotrzebowaniem technicznym pozostałych wykonawców Zamawiający przekaże Oferentowi, któremu zostanie udzielone Zamówienie na minimum 7 dni przed terminem jego wykonania,
-
Organizator nie zapewnia zabezpieczenia przez ochronę sprzętu w trakcie montażu i demontażu.
-
Wszystkie konstrukcje techniczne muszą mieć aktualne atesty bezpieczeństwa. Na żądanie Zamawiającego Wykonawca będzie obowiązany okazać atesty w terminie do 4 dni roboczych od dnia wezwania.
-
Wykonawca ma obowiązek udostępnić Zamawiającemu wszelkie dokumenty niezbędne do pozyskania stosownych zezwoleń na organizację imprezy, które dotyczą przedmiotu niniejszego zamówienia.
-
Wykonawca zobowiązany będzie do wykonywania wszelkich działań związanych z realizacją niniejszego zamówienia zgodnie z przepisami BHP.
III. Termin i miejsce realizacji:
-
Termin realizacji: 7 - 8 lipca 2018 r.
-
Gotowość sceny, nagłośnienia, oświetlenia: godz. 11:30.
-
Próba techniczna zespołu Stachursky: godz. 12:00
-
Ewentualne próby techniczne innych występujących zespołów: godz. 14:00 – 16:00,
-
Rozpoczęcie imprezy: godz. 17:00
-
Koncert gwiazdy wieczoru, zespołu Stachursky: godz. 21:00 -7 lipca
-
Miejsce realizacji: miejscowość Brok nad Bugiem woj. mazowieckie – plener – plaża miejska w Broku ul. Promenada.
IV. Termin płatności: W ciągu 14 dni od dostarczenia faktury VAT.
V. Sposób oceny ofert:
-
Cena – 70%
-
C= Cn/Cbx100x70%
-
gdzie: C– ilość punktów przyznana danej ofercie w kryterium cena, Cn– oferowana najniższa cena oferty, Cb– oferowana cena w badanej ofercie, 100 - wskaźnik stały.
-
Doświadczenie – 30% Pod uwagę będzie brana ilość wykazanych realizacji usług: 6 usług – 10 pkt. 7-9 usług – 20 pkt. 10 usług i więcej – 30 pkt.
-
Niniejsze zamówienie zostanie udzielone temu Wykonawcy, którego oferta uzyska najwyższą łączną liczbę punktów.
-
Od decyzji nie przysługuje odwołanie ani zażalenie.
-
Z wyłonionym Zleceniobiorcą zostanie zawarta umowa.
-
Warunkiem podpisania umowy z Oferentem, jest akceptacja firmy przez Przedstawiciela.
-
Nabór ofert może być unieważniony bez podania przyczyny.
VI. Oferta powinna zawierać:
-
Wypełniony druk oferty – Załącznik nr 2,
-
Aktualny odpis z właściwego rejestru lub CEIDG,
-
Ewentualne referencje.
VII. Czas i miejsce złożenia oferty:
-
Ofertę należy przesłać do 22.06.2018 r. do godz. 13:00 mailowo na adres: sekretariat@brok.pl, pocztą tradycyjną bądź osobiście na adres: Urząd Gminy w Broku, Plac Kościelny 6, 07-306 Brok.
-
Liczy się data wpływu do siedziby Urzędu Gminy w Broku, Plac Kościelny 6, 07-306 Brok.
-
Oferta złożona po terminie pozostanie bez rozpatrzenia.
VIII Rozstrzygnięcie ofert:
Rozstrzygnięcie odbędzie się niezwłocznie po rozpatrzeniu wszystkich otrzymanych na piśmie ofert. Wyniki konkursuzamieszczone zostaną na stronie internetowej Zamawiającego www.bip.brok.pl. Termin zawarcia umowy zostanie wyznaczony przez Zamawiającego w informacji skierowanej do Wykonawcy wybranego do realizacji zamówienia.
Załączniki:
|