RO.2110.1.2023 Brok, 18.05.2023 r
Załącznik do zarządzenia Nr 16/2023
Burmistrza Gminy Brok
z dnia 18 maja 2023 r.
Ogłoszenie o naborze na wolne stanowisko urzędnicze ds. kadr i organizacyjnych w Urzędzie Gminy Brok
Burmistrz Gminy Brok ogłasza otwarty i konkurencyjny nabór na wolne stanowisko urzędnicze ds. kadr i organizacyjnych w Urzędzie Gminy Brok.
1. Stanowisko pracy: ds. kadr i organizacyjnych,
Urząd Gminy Brok, Pl. Kościelny 6, 07-306 Brok.
2. Określenie wymagań związanych ze stanowiskiem:
Wymagania niezbędne:
1) obywatelstwo polskie, z zastrzeżeniem art. 11 ust. 2 i 3 ustawy z dnia 21.11.2008 r. o pracownikach samorządowych (Dz. U. z 2022 r. poz. 530);
2) pełna zdolność do czynności prawnych i korzystanie z pełni praw publicznych;
3) wykształcenie wyższe, o profilu administracyjnym lub prawnym;
4) kandydat nie może być skazany prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe;
5) co najmniej 2 letni staż pracy w administracji samorządowej;
6) stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na niniejszym stanowisku;
7) nieposzlakowana opinia;
8) bardzo dobra znajomość obsługi komputera i programów biurowych.
Wymagania dodatkowe:
1) bardzo dobra znajomość przepisów z zakresu:
a) ustawy z dnia 8 marca 1990 r. o samorządzie gminnym;
b) ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych;
c) ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy;
d) ustawy z dnia 14 czerwca 1960 r. Kodeks postępowania administracyjnego;
e) instrukcji kancelaryjnej, jednolitych rzeczowych wykazów akt oraz instrukcji w sprawie organizacji i zakresu działania archiwów zakładowych;
f) oraz innych regulacji prawnych w zakresie struktury i funkcjonowania administracji samorządowej;
2) znajomość i umiejętność właściwej interpretacji oraz stosowania przepisów prawnych dotyczących wykonywania zadań na oferowanym stanowisku;
3) umiejętność radzenia sobie ze stresem i sytuacjami konfliktowymi;
4) umiejętność współpracy z ludźmi;
5) wysoka kultura osobista;
6) obowiązkowość, rzetelność, systematyczność i dokładność.
3. Zakres zadań wykonywanych na zajmowanym stanowisku:
1) w zakresie spraw kadrowych i organizacyjnych:
a) prowadzenie spraw kadrowych i osobowych pracowników Urzędu Gminy Brok oraz Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Broku,
b) prowadzenie spraw związanych z zatrudnieniem bezrobotnych w ramach prac interwencyjnych, robót publicznych i staży;
c) prowadzenie spraw związanych z naborem kandydatów na wolne stanowiska urzędnicze;
d) prowadzenie spraw z zakresu organizacji praktyk zawodowych uczniów i studentów:
e) bieżąca współpraca z Państwowym Funduszem Rehabilitacji Osób Niepełnosprawnych;
f) prowadzenie i udostępnianie zbiorów przepisów prawnych;
g) czuwanie nad sprawnym obiegiem dokumentów;
h) przyjmowanie i przekazywanie kierownictwu Urzędu korespondencji wpływającej oraz jej wysyłanie i prowadzenie ewidencji;
i) obsługa poczty elektronicznej Urzędu;
j) zapewnienie obsługi kancelaryjnej Urzędu oraz sekretariatu Burmistrza;
k) prowadzenie rejestru ewidencji skarg, wniosków i listów oraz nadzór nad terminowym ich załatwianiem;
l) udzielanie informacji interesantom i aktualizacja materiałów informacyjnych, w tym tablic urzędowych i informacyjnych;
m) zaopatrywanie Urzędu w podstawowe akty prawne, czasopisma oraz materiały biurowe i kancelaryjne, pieczęcie, środki czystości i bhp;
n) prowadzenie spraw socjalnych pracowników;
o) dekorowanie budynku Urzędu;
p) opracowywanie materiałów promujących gminę;
q) prowadzenie rejestru umów,
r) pomoc w realizacji spraw związanych z wyborami, referendami i spisami;
s) prowadzenie rejestru zarządzeń Burmistrza;
t) prowadzenie rejestru wydanych upoważnień i pełnomocnictw;
u) prowadzenie rejestru pieczęci urzędowych;
v) prowadzenie i udostępnianie książek kontroli;
w) prowadzenie i aktualizacja Biuletynu Informacji Publicznej Gminy Brok.
2) w pozostałym zakresie:
a) realizacja zadań wynikających z postanowień, uchwał Rady i zarządzeń Burmistrza,
b) zapewnienie właściwej i terminowej realizacji zadań w zakresie ich wykonywania,
c) współdziałanie z innymi jednostkami organizacyjnymi,
d) wykonywanie innych zadań zleconych przez Burmistrza i Sekretarza.
4. Wymagane dokumenty i oświadczenia:
1) kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie, zgodnie z art. Art. 221 § 1 Kodeksu pracy (Dz. U. z 2022 r. poz. 1510, 1700, 2140, z 2023 r. poz. 240.),
2) CV - życiorys,
3) list motywacyjny,
4) kopia dokumentów potwierdzających wykształcenie,
5) kopie dokumentów potwierdzających posiadany staż pracy: świadectw pracy, ewentualnie dokumentów potwierdzających aktualne zatrudnienie,
6) oświadczenia kandydata - własnoręcznie podpisane:
a) o posiadaniu obywatelstwa polskiego,
b) o braku przeciwwskazań zdrowotnych do zatrudnienia na stanowisku ds. kadr i organizacyjnych,
c) o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych i korzystaniu z pełni praw publicznych,
d) stwierdzające, że kandydat nie był skazany prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
e) o nieposzlakowanej opinii,
7) o wyrażenie zgody na przetwarzanie danych osobowych, zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik do ogłoszenia.
Kandydat, który zamierza skorzystać z uprawnienia, o którym mowa w art. 13a ust. 2 ustawy o pracownikach samorządowych jest zobowiązany do złożenia wraz z dokumentami kopii dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność.
5. Informacja o warunkach pracy i wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w jednostce:
1) wymiar etatu: 1 etat,
2) miejsce pracy: Urząd Gminy Brok, pl. Kościelny 6, 07-306 Brok,
3) praca administracyjno-biurowa przy komputerze powyżej 6 godzin dziennie,
4) wynagrodzenie zgodnie z rozporządzeniem Rady Ministrów w sprawie wynagradzania pracowników samorządowych oraz Regulaminem wynagradzania pracowników zatrudnionych w Urzędzie Gminy Brok,
5) w miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Urzędzie Gminy Brok w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, był wyższy niż 6%.
6. Miejsce i termin złożenia dokumentów.
1) Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać w sekretariacie Urzędu lub pocztą na adres: Urząd Gminy Brok Pl. Kościelny 6, 07-306 Brok, w nieprzekraczalnym terminie do dnia 29 maja 2023 r. w zamkniętej kopercie opatrzonej imieniem i nazwiskiem oraz adresem do korespondencji i numerem telefonu kandydata, z dopiskiem: „ Nabór na wolne stanowisko urzędnicze ds. kadr i organizacyjnych w Urzędzie Gminy Brok”.
2) Dokumenty, które wpłyną do Urzędu po upływie wyżej wymienionego terminu nie będą rozpatrywane i zostaną odesłane w nienaruszonej kopercie na adres zwrotny.
3) Kandydaci spełniający wymagania formalne zostaną telefonicznie powiadomieni o terminie rozmowy kwalifikacyjnej.
4) O rozstrzygnięciach postępowania konkursowego aplikantów powiadamia się telefonicznie lub drogą pocztową.
5) Dokumenty osób, które nie spełniły wymagań formalnych określonych w ogłoszeniu zostaną odesłane listem poleconym lub mogą być odebrane osobiście.
6) Dokumenty aplikacyjne pozostałych osób, po okresie 3 miesięcy od dnia nawiązania stosunku pracy z osobą wyłonioną w drodze naboru, zostaną odesłane listem poleconym lub mogą być odebrane osobiście.
7) Informacja o wynikach konkursu będzie umieszczona na tablicy ogłoszeń w Urzędzie Gminy oraz w Biuletynie Informacji Publicznej.
Bliższe informacje można uzyskać pod numerem telefonu (29) 74-57-554
Burmistrz Gminy
/Marek Młyński/